lapa
Mój samochód:: BMW 316 Compact E 36
Wysłany: 22 Wrzesień 07, 21:18 Witam Wszytkich
Mój pierwszy posta na forum - Witam Serdecznie Wszytkich Miłośników samochodów BMW.
W tym miejscu odrazu proszę Was o wyrozumiałość jak nieraz walnę jakimś tekstem - akurat w tej dziedzinie jestem kompletnym laikiem
Dziwnym zbiegiem okoliczności stałem sie posiadaczem troszkę zaniedbanego BMW E-36 316 Coupe i już po pierwszej jeździe zakochałem się w nim - byłoby tylko lepiej żeby poprzedni własciciel nie zamontował w nim gazu , ale powolutku mam zamiar autko doprowadzić do porządku
JESZCE RAZ WITAM WSZYSTKICH
_________________ trochę zaniedbana ale cały czas inwestuje
Co do tego gazu ile osób tyle opini ale wez poprawke na to ze zakładajac instalke
po 2 latach smigania zaoszczedzisz tyle w porównaniu do benzynki ze wystarczy na
wymiane silnika jesli dobrze pamietam to chyba Bazylfox robił takie
wyliczenia ile zaoszczedził w swojej E36 smigajac na sekwencji
Co do tego gazu ile osób tyle opini ale wez poprawke na to ze zakładajac instalke
po 2 latach smigania zaoszczedzisz tyle w porównaniu do benzynki ze wystarczy na
wymiane silnika jesli dobrze pamietam to chyba Bazylfox robił takie
wyliczenia ile zaoszczedził w swojej E36 smigajac na sekwencji
Mój samochód:: Było E34,jest padlina czyli E36
Wysłany: 25 Wrzesień 07, 07:34
Witam koleżko! Ja też mam różne zdanie na temat gazu "jestem za,a nawet przeciw" jak to pan Wałęsa powiedział(jeśli dobrze pamiętam). Oszczędność jest niesamowita,ale ja miałem nieprzyjemne doświadczenia ze zwykłym gazem. Jak sekwencja to ok.
Witam wiesz moge ci powiedziec ze jak gaz to jedynie w sekwencja!!!
Mialem na parowniku gaz FAKT oszczednie ale nie jeden raz gdy ruszalem to jak "pizdlo"sorki za slowko to myslalem ze mi maske w powietrze wywali.wymienilem chyba ze trzy przeplywomierze,wiec co zaoszczedzilem to wydalem hehe takie buty z tym LPG.
_________________ Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić.