Kopia Forum BMW
BMW

Części do BMW
Czesci do BMW
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  Regulamin forumRegulamin  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
do jakich osiagow mozna podkrecic e36 z 1.6, co proponujecie
Autor Wiadomość
sowa 
sowin19


Mój samochód:: BMW e30 320I s4.10
Wiek: 35
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 344
Skąd: Szkocja/Jelenia Góra
Wysłany: 22 Sierpień 07, 22:23   

Od dostarczania większej ilości tlenu jest przeustnica w przepływce, a krokowiec, jak silnik zimny to ma zamkniętą i w miarę gdy silnik się rozgrzewa, przepustnica w krokowcu otwiera się. Ludzie często tu pisali że krok się zepsuł lub zatarł i były problemy z odpalaniem na zimno lub ze zwiększony spalaniem. Po wymianie.... :wink: <bmw_1>
 
 
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23 Sierpień 07, 12:39   

sowa napisał/a:
Od dostarczania większej ilości tlenu jest przeustnica w przepływce, a krokowiec, jak silnik zimny to ma zamkniętą i w miarę gdy silnik się rozgrzewa, przepustnica w krokowcu otwiera się. Ludzie często tu pisali że krok się zepsuł lub zatarł i były problemy z odpalaniem na zimno lub ze zwiększony spalaniem. Po wymianie.... :wink: <bmw_1>

Ehh cos mi tu nie gra :party: jak zamkniety gdy zimny jak on reguluje obroty na lownych.
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
 
 
 
E34-Patryk 
Klubowicz


Mój samochód:: Było E34,jest padlina czyli E36
Wiek: 31
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 554
Skąd: Szczytna
Wysłany: 23 Sierpień 07, 19:51   

kolega szwedu naczytał się troche,ale nie do końca rozumie działanie niektórych mechanizmów. A pisząc,że silnik chodzi na ssaniu po zastosowaniu tego NIBY CHIPA miałem na myśli zbyt dużą dawkę paliwa w stosunku do powietrza,przez co auto pali jak szalone.
 
 
 
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24 Sierpień 07, 00:54   

E34-Patryk napisał/a:
kolega szwedu naczytał się troche,ale nie do końca rozumie działanie niektórych mechanizmów. A pisząc,że silnik chodzi na ssaniu po zastosowaniu tego NIBY CHIPA miałem na myśli zbyt dużą dawkę paliwa w stosunku do powietrza,przez co auto pali jak szalone.
no moze i sie naczytal ale przynajmniej czegos na podstawie faktow a nie pisanie jakis domyslow w sprawie ''jakis'' chipow. To co zwieksza spalanie i wlancza ''ssanie'' to sa jakies power boxy a w srodku drut z opornikiem. A prawdziwego chipa mozna miec Do 200zl i taniej jak sie ma dojscie. A dojscie to nic innego jak poszukac tematow o chipach na forum www.bmw-sport.pl
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
Ostatnio zmieniony przez szwedu 24 Sierpień 07, 00:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dejwid 
Freude am fahren


Mój samochód:: BMW
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 59
Skąd: Sadków
Wysłany: 3 Październik 07, 13:46   

szwedu jesli mozna kontakt do kolesia od chipów to uprzejmie prosze na gg lub PW z góry dzieki
 
 
 
DIEGO E30 
Trza działać


Mój samochód:: E30(narazie 1.8)
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 135
Skąd: WAŁBRZYCH
Wysłany: 14 Październik 07, 18:52   

Za "ssanie" odpowiada nijaki wtryskiwacz rozruchowy który wstrzykuje dodatkową dawkę paliwa ,jego pracę kontroluje wyłącznik termiczny wkręcony w blok silnika.
_________________
easy ryder
 
 
 
Pershing 
Motorniczy


Mój samochód:: BMW E34 525i & E36 320i & Honda CB 750
Wiek: 30
Dołączył: 25 Lut 2005
Posty: 523
Skąd: Wrocek
Wysłany: 15 Październik 07, 16:29   

Ale w M40 nie ma wtryskiwacza rozruchowego , ani wyłącznika termicznego przepływka też jest chyba nie klapkowa tylko z gorącym drutem ?
_________________
Nie jedź szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
 
 
 
sowa 
sowin19


Mój samochód:: BMW e30 320I s4.10
Wiek: 35
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 344
Skąd: Szkocja/Jelenia Góra
Wysłany: 16 Październik 07, 21:18   

DIEGO E30 napisał/a:
Za "ssanie" odpowiada nijaki wtryskiwacz rozruchowy który wstrzykuje dodatkową dawkę paliwa ,jego pracę kontroluje wyłącznik termiczny wkręcony w blok silnika.

Nie każdy silnik taki wtryskiwacz ma :!: U mnie w m20b20 nie ma :wink:
 
 
Enzo 
335i E30 D-Project


Mój samochód:: 335i
Wiek: 30
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1304
Skąd: Nysa
Wysłany: 17 Październik 07, 20:16   

wchodze w temat jak podneisc moc w 316, myslac ze znajde tu podpowiedz at unzajduje...
czy w M40 jest wtryskiwacz rozruchowy i jak dziala, co dopwiada za ssanie itp :shock: :? :evil:
_________________
http://enzo335i.pl
 
 
 
mirek 


Mój samochód:: E36 320i Coupe
Wiek: 29
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 217
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Październik 07, 20:49   

widzisz? jaka mila niespodzianka :D sie czlowiek czegos nauczy...
a poza tym to nie watpie w to ze jestes baaaardzo ciekawy jak tu
wykrzesac z 1.6 wiecej kucy :P
To co Enzo? moze wkrotce 316i Project? :D <bmw_1> bmw_beer
_________________

 
 
 
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Październik 07, 22:42   

PRawda jest taka ze tonący lapie sie brzytwy :mrgreen:
Enzo potrzebuje natchnienia do nowych modow wiec a noz jakis patent z modewania 1.6 na ''pelnym wtrysku'' <bmw_1>
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
Ostatnio zmieniony przez szwedu 17 Październik 07, 22:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Enzo 
335i E30 D-Project


Mój samochód:: 335i
Wiek: 30
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1304
Skąd: Nysa
Wysłany: 18 Październik 07, 15:37   

Nie n od o316i na pewno nie wroce :wink:
_________________
http://enzo335i.pl
 
 
 
DIEGO E30 
Trza działać


Mój samochód:: E30(narazie 1.8)
Wiek: 29
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 135
Skąd: WAŁBRZYCH
Wysłany: 18 Październik 07, 15:49   

sowa napisał/a:
Nie każdy silnik taki wtryskiwacz ma U mnie w m20b20 nie ma


dobrze wiedzieć :D
_________________
easy ryder
 
 
 
woz 

Mój samochód:: e36 328i coupe
Wiek: 39
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 86
Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Listopad 07, 22:26   

Koledzy z forum maja racje. Po czorta bawic sie w tuning 1.6? OK,troche prostej matmy:

Mozliwe przerobki:
filtr stozkowy wraz z przejsciowka z przeplywomierza - jakies 200 jak nic
kolektor wydechowy + montaz - tysiak
strumienica, wydech przelotowy - 500
czipowanie: 400

Tak czy owak to patrzysz na 2000zl, i to najmniej przy tych podtswowych przerobkach. Ale czy warto, zeby w sumie np golf I gti Ciebie wyrolowalo na swiatlach? Naprfawde warto sie zastanowic nad sprzedaza 1.6, dolozenia tych 2 lub 3 tysiecy i zakupic sobie 190konne 2,5. Przeciez teraz to wszystko mozna kupic za pol darmo w porownaniu do paru lat temu..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Pióra Wieczne Pióro Waterman Malizna.pl Twoja fotka w sieci - Mapa Forum