Kopia Forum BMW
BMW

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  Regulamin forumRegulamin  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Wspólwałaściciel auta
Autor Wiadomość
Pershing 
Motorniczy

Mój samochód:: BMW E34 525i & E36 320i & Honda CB 750
Wysłany: 23 Wrzesień 06, 14:26   Wspólwałaściciel auta

Hej :)

Mam pytanie czysto prawne , mianowicie kupiłem auto , umowa jest na mnie i auto jest na mnie zarejestrowane. Niestety opłaty OC za 2,5 l za bardzo trzepia mnie po kieszeni , muszę płacić 150% składki. Mój ojciec ma już w PZU max zniżke za bezszkodwą jazdę. Jak teraz wykombinować to zeby zrobić ojca współwłaścicielem auta , nie płacić takich horendalnych sum i jednocześnie żeby mi zniżka leiciała. Jaką umowę spisać , gdzie się udać ? jestem zielony , może na forum jest ktos bardziej zorientowany w tych sprawach

dzięki i pozdro

Piotr 
Klubowicz
Master of users

Mój samochód:: E30 323 '84
Wysłany: 23 Wrzesień 06, 14:56   

Pershing gratulacje nowej beemki :mrgreen: :mrgreen:
nie wiem , ale chyba źle zrobiłeś, trzeba było na ojca zerejestrować a siebie zrobić współwłaścicielem, bo ubezpieczyciele biąrą zniżki właściciela

Kosa 
Klubowicz

Mój samochód:: E30 318iA, E30 320i
Wysłany: 23 Wrzesień 06, 15:39   

na umowie musza byc wpisane dane obu osob (Twoje i Twojego taty) nie pamietam tylko w jakiej kolejnosci

pozdro

Pershing 
Motorniczy

Mój samochód:: BMW E34 525i & E36 320i & Honda CB 750
Wysłany: 23 Wrzesień 06, 16:44   

Dzięki Piotr :) autem pochwale sie jak zrobię fotki

Ale faktycznie wtopiłem , teraz muszę spisać umowę , przerejestrować auto na ojca
i spisać jakąs umowę o darowiznę 50% wartości auta tak przynajmniej wyczytałem w internecie

pozdro

Yahoo 

Mój samochód:: BMW 325 TDS, TOURING
Wysłany: 26 Wrzesień 06, 10:08   OC