Kopia Forum BMW
BMW

Części do BMW
Czesci do BMW
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  Regulamin forumRegulamin  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Zjechane \po urywane gwinty srub od pokrywy zaworow - HELP
Autor Wiadomość
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Marzec 07, 15:01   Zjechane \po urywane gwinty srub od pokrywy zaworow - HELP

Dzisiaj odkrecalem pokrywe i taki jest tego efekt;








Co mi zostaje? mam jakies wyjscie? ile to mnie bedzie kosztowac? jedne sie pourywaly drugie maja gwint na sobie ;/

Czy da sie to zrobic czy nie wiem , glowica do wymiany bo nie mam pojecia jak takie cos sie naprawia?
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
 
 
 
NiCKOS 

Mój samochód:: BMW E30 318 M40
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Marzec 07, 15:05   

ztego co pamietam to są śruby 7 i cieżki w dostaniu proponuje przejechać sie do firmy fabory na ul tarnogajską dobiorą ci odpowiednie śruby i weź twardsze bo to odwieczny problem i nakręć gwintownikiem nowy gwint w głowicy i to wszystko
 
 
 
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Marzec 07, 15:14   

a jak wyjac te pourywane?? co zostaly?
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
 
 
 
NiCKOS 

Mój samochód:: BMW E30 318 M40
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Marzec 07, 15:25   

użyć specjalnego wykrętaka bądź rozwiercić i przegwintować
 
 
 
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Marzec 07, 15:38   

sam raczej z tymnie dam se rady, musze jechac do mechaniora na gwintowanie i wyciaganie, jedynie po te sroby moge skoczyc ;/ Jaki mechanior mi to dobrze zrobi.
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
 
 
 
NiCKOS 

Mój samochód:: BMW E30 318 M40
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Marzec 07, 15:44   

ja bym ci to naprawił ale do dublina raczej nie przyjedziesz daj byle gdzie bo to nie ma wielkiej filozofiii
 
 
 
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Marzec 07, 15:48   

spoko dzieki , myslalem ze mam bardziej przesrane.

[ Dodano: 12 Marzec 07, 08:40 ]
Wlasnie sie dowiedzialem o cenie, jest to okolo 400zl bo trzeba zdjac glowice aby wiwiercic. bo nie da rady wiertarka wiercic recznie.
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
 
 
 
łazik 
Przyjaciel Klubu


Mój samochód:: bmw 318 m40 nigga
Wiek: 35
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 915
Skąd: ścinawka/kłodzko
Wysłany: 13 Marzec 07, 19:36   

szwedu napisał/a:
spoko dzieki , myslalem ze mam bardziej przesrane.

[ Dodano: 12 Marzec 07, 08:40 ]
Wlasnie sie dowiedzialem o cenie, jest to okolo 400zl bo trzeba zdjac glowice aby wiwiercic. bo nie da rady wiertarka wiercic recznie.

no niewidziałem twojego silnika ale cos mi się wydaje że napewno by dało rady :roll:
przecież pokrywę zaworów masz od góry a nie od dołu silnika i dostęp tam powinnien być dosyć dobry :wink:
_________________
potrzebny psychiatra...........
 
 
 
Wojtek 
PASJONAT

Mój samochód:: E36 coupe 181/9
Wiek: 28
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 505
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Marzec 07, 19:40   

łazik napisał/a:
szwedu napisał/a:
spoko dzieki , myslalem ze mam bardziej przesrane.

[ Dodano: 12 Marzec 07, 08:40 ]
Wlasnie sie dowiedzialem o cenie, jest to okolo 400zl bo trzeba zdjac glowice aby wiwiercic. bo nie da rady wiertarka wiercic recznie.

no niewidziałem twojego silnika ale cos mi się wydaje że napewno by dało rady :roll:
przecież pokrywę zaworów masz od góry a nie od dołu silnika i dostęp tam powinnien być dosyć dobry :wink:


niestety, w m42 2 śruby są przykryte przez podszybie, kluczem trudno tam sięgnąć, a co dopiero precyzyjne wiercic
Ostatnio zmieniony przez Wojtek 13 Marzec 07, 19:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
łazik 
Przyjaciel Klubu


Mój samochód:: bmw 318 m40 nigga
Wiek: 35
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 915
Skąd: ścinawka/kłodzko
Wysłany: 13 Marzec 07, 19:42   

no to rzeczywiście nieciekawie :cry: ale zawsze można podszybie wyciąć............ :lol:
_________________
potrzebny psychiatra...........
 
 
 
luki730i 


Mój samochód:: e32:730IA:90r
Dołączył: 07 Lut 2006
Posty: 438
Skąd: Wrocek
Wysłany: 13 Marzec 07, 21:00   

wystarczy znalezsc warsztat z pneumatyczna katową wiertarką, niedaj sobie glowicy sciagac
_________________
Lukasz
 
 
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Marzec 07, 22:30   

Nie dam nie dam. Przy takim zabiegu by wyszly inne koszta... narazie sciagniolem podszybie i ta srodkowa czesc wiec juz praktycznie jest dostep.... rozbebeszypem wszystko , teraz wystarczy zdjac maske i jest wszedzie taki sam dostep. dzisiaj juz mialem jechac ale zabraklo ojca ktory mnie mial cj=holowac, niestety jestem zdany na niego a on ma prace i takie kwiatki. jutro ''moze'' mi sie uda dojechac do jakiegos mechanika w koncu... Mam 2 propozycje, wszystko niby po znajomosci , braniborska kolo domaru, gosc powiedzial ze oni robia WSZYSTKO z silnikami ale on musi zobaczyc aby powiedziec czy sie da zrobic a druga opcja to jest chipauto na przedmiejskiej. Mam juz wszystko przygotowane 'wsytarczy' pojechac :?



[ Dodano: 14 Marzec 07, 21:04 ]
Wystarczylo zacholowac ... a moze nie wystarczylo, najwyrazniej na ojca nie mam co liczyc juz drugi raz mnie wystawil bede szukal pomocy u kogos innego bo w takim tempie to mnie jesien zastanie...

[ Dodano: 17 Marzec 07, 19:14 ]
Przed chwila bylem u mechanika zobaczyc gdzie auto stoi na tym deszczu, podjechalem bylo otwarte (brama otwarta) widze auto na deszcze stoi sobie, to mysle pewnie przykryty silnik jest, podchodze swiece telefonem bo ma taka latarke w sobie i widze zalana deszcze odkryta klawiature, walki cale mokre wszedzie deszcz, potam sie goscia co to ma znaczyc, chyba dzwonilem i mowilem zeby zabezpieczyc auto przed deszczem. On na to ze on nie wiedzial ze podszybia niema. Szlak mnie powoli trafial. Po paru zdaniach mowi ze juz wstawia uto do hali.. pomoglem z ojcem wepchnac , gosc zaczol tlumaczyc ze oni i tak nie mogli zrobic tego tak aby opilki nie lecialy do glowicy i beda plukac caly silnik zeby wszystko splynelo wiec i wyplucza wode z silnika, czyli dochodzi mi wymiana oleju. Jestem ciekaw jak to sie odbije na moim silniku, co o tym myslicie ?
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
Ostatnio zmieniony przez szwedu 14 Marzec 07, 13:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Piotr 
Klubowicz
Master of users


Mój samochód:: E30 323 '84
Wiek: 43
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 2015
Skąd: DWR
Wysłany: 17 Marzec 07, 21:16   

:evil: :evil: :evil: czyli bedę ich omijał szerokim łukiem,
najgorsze jest olewanie klienta i jego własności , nie wiem co powiedzieć..........
:shock: :shock:
_________________
Pióra Niszczarki Dymo tonery
 
 
meles 


Mój samochód:: E30 325i M-Technik
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 157
Skąd: Tychy/Wrocław
Wysłany: 18 Marzec 07, 08:14   

Uuu... ja bym nie ryzykował. Zdejmij lepiej głowicę. Wtedy będziesz miał pewność, że żaden opiłek czy inne świństwo nie zostanie gdzieś w kanale olejowym.

W sumie to trochę się migają bo wystarczy trochę taśmy i papieru, potem odkurzacz i żadne opiłki się nie dostaną pod "czapkę".

Czyli warsztat na Braniborskiej też trzeba omijać. Ja jak reguluję zawory to robię to szybko i nie za bardzo się ruszam bo nie chcę kurzu wzbijać w garażu a oni takie wałki robią i wystawiają samochód na deszcz z odkręconą pokrywą... :lol:

Chyba nie ma we Wrocławiu warsztatu, który spełniał by moje kryteria co do "higieny" napraw. Zastanawiam się czy wszystko musi być usyfione i brudne, czy to taki image trzeba trzymać, że inaczej się nie da?

Napisz jak się wszystko rozwiązało i jak to zrobili bo ciekawy jestem dokładnie. W dodatku ktoś może też mieć taki problem.
_________________
Marcin 'meles' Borsuk

Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć, a niebezpieczną myśleć, a nie uczyć się niczego.
 
 
 
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Marzec 07, 11:19   

Jutro z rana mam zamiar udac sie do nich z ojcem i jego znajomym ktory jest rzeczoznawca i pracowal dla pzmotu teraz ma wlasna dzialalnosc itd , ojciec zadzwonil do nigo i przedstawil sytuacje to mu powiedzial ze rzeznik by tego gorzej nie zrobil, jesli wiury dostana sie do smoczka pompy olejowej zatka ja silnik straci smarowanie i koniec, a wiec jedziemy tam z nim i albo pokrywaja koszt czyszczenia i wymiany filtra oleju i oleju i robia wszystko tak jak sie im powie albo zakladam sprawe w sadzie tylko nie wiem na jakich dowodach ale jakos sie to zrobi.
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
 
 
 
Byq 

Mój samochód:: BMW e36 323i 2.5L
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 657
Skąd: Wrocław/Złocieniec
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 18 Marzec 07, 15:51   

z tym zatkaniem smoka przez opiłki, albo któregoś z kanalików olejowych to może się zdarzyć.

W mojej E30ste starej gdzieś coś właśnie się przytkało no i silnik się przytarł a ostatecznie poszedł do wymiany :|

Także walcz żebyś za kilka miesięcy nie miał problemu.
 
 
 
szwedu 
PASJONAT


Mój samochód:: BMW E36 M42 318IS 1994
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 546
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Marzec 07, 18:31   

To prawda ze tam sa tulejki z gwintem w is-e? bo oni to naprawic chca w jakis taki sposob z tego co wczoraj tlumaczyl ze chca wstawic nowe tulejki z gwintem a tamte wyciagnac . Tak wszyscy mowia o gwintowaniu a oni tylko wywierca sruby zerwane i wstawia nowe tulejki, znaczy im sie tak wydaje..

[ Dodano: 19 Marzec 07, 08:32 ]
Rano bylem u szefa gadalem i wychodzi na to ze sami wymienia mi olej na pol syntetyk i nic nie bylo wiercone i ze jak beda cokolwiek wiercic to przykryja i zabezpiecza, ze jedyne opilki jakie moglem widziec to pozostalosci po gwincie jak sciagali okrywe mogly upasc ale oni juz nie mieli na to wplowu bo nie mogli ich zlapac.... ma przedzwonic mi jak zaczna robic bo chce byc przy tym. Moze nie bedzie az tak zle.

[ Dodano: 21 Marzec 07, 02:41 ]
A mialo byc tak pieknie ;/ Auto nadal u magikow na dodatek koszt wyrobienia jednej tulejki 24zl czyli 380zl plus robocizna 200 plus olej 150 miodzio ... Jak ktos nie ma jakiejs wielkiej awari to lepiej niech NIE RUSZA TYCH SRUB.
_________________
BMW KLUB WROCŁAW ;D
http://forum.maxbimmer.pl...18is-vt2977.htm
http://www.odliczamy.pl/lech/468/obraz.png
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Pióra Wieczne Pióro Waterman Malizna.pl Twoja fotka w sieci - forum anime - Mapa Forum