Kopia Forum BMW
BMW

Części do BMW
Czesci do BMW
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  Regulamin forumRegulamin  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Moderator
19 Wrzesień 06, 19:38
525i E39???
Autor Wiadomość
Shl 

Mój samochód:: BMW E39 523i
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 14
Skąd: Polska
Wysłany: 3 Maj 06, 19:36   525i E39???

Prosze o opinie na temat E39 o pojemnosci 2.5 benzyna i automatem. Czy warto??? Przede wszystkim pod katem awaryjnosci. Z gory dziekuje
 
 
shin 

Mój samochód:: 520
Wiek: 41
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 11
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 5 Maj 06, 21:28   

Cześć, ja mam 520 2,2 automat. Jeśli chodzi o skrzynie to jest nie do zajechania, silnik też ok. Raz wymieniałem sterownik ABS ale to podobno tylko w moim modelu typowa awaria, ponoć za blisko silnika i sie grzeje. Silniczka CI zazdroszcze bo przydałoby mi sie większe kopytko. Jak masz zawieszenie aluminiowe to niestety koszyt są. Co ok 80 - 100 tys jakiś wahacz do wymiany (oryginał ok 700zł <bmw_4> ) , co max 50 tys tylne łączniki stabilizatora 60 zł za szt, amory ogryginał też coś koło 700, zamienniki najtańsze po 300, 60 tys przejdą a moze i nawet 80- tyle u mnie wytrzymały oryginały :cry: . Po 200 tys przekładnia dostaje luzów i trzęsie, wymieniłem też czujnik obrotów wałka rozrządu oryginał 500zł ja sie posiłkowałem używanym za 50 :lol: , wymieniłem też drążek łaczący kolumne kierownicy z przekładnią (nawalił krzyżak) używana 50zł . Ogólnie to mam wrażenie że w bmw wszystkie cześci nowe kosztują ok 500 zła a używane 50:). Omijaj szerokim łukiem serwis autoryzowany. Pan O w Poznaniu za wymianę cześci która kosztuje 300zł ( wymieniałem czujnik obrotów wentylatora, miesiąc po kupnie samochodu) za robocizne zapłaciłem tez 300 a polegała ona na wyjęci starego i włożeniu nowego , pewnie kilka min roboty:). Od tej pory unikam serwisu jak moge, naprawiam u znajomego w sewisie peugeota, ceny za robocizne są do 10x mniejsze. Pozdrawiam i życze przyjemnych jazd bmw. Mimo tych niedogodności nastęnym moim autem będzie.............. BMW !!!. <bmw_1>
 
 
Shl 

Mój samochód:: BMW E39 523i
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 14
Skąd: Polska
Wysłany: 8 Maj 06, 14:05   

Dziekuje za odpowiedz
 
 
czarny 
E-39 523i

Mój samochód:: BMW E-39 523i
Wiek: 33
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 10
Skąd: RYBNIK
Wysłany: 9 Maj 06, 17:34   

Witam jasne ze warto ja mam taka sama tylko w manualu i spisuje sie bardzo dobrze tylko z praktyki wiem i z opini mechaników ze tak około 230 tys lubia pekać głowice podobno to jest wada ja sam miałem ten problem niedawno,da sie ja pospawac ale nie jest to tania sprawa <bmw_1>
_________________
CZARNY
 
 
BMW_Zbyszek 
2.4/R6 & 3.0/R6

Mój samochód:: 3er & 7er
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 128
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 9 Maj 06, 19:49   

czarny napisał/a:
około 230 tys lubia pekać głowice podobno to jest wada

Mowę mi odjęło :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
 
 
Shl 

Mój samochód:: BMW E39 523i
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 14
Skąd: Polska
Wysłany: 9 Maj 06, 20:59   

Co masz na mysli???
 
 
Marcin978 
bla bla


Mój samochód:: bmw e38 735
Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Maj 06, 13:09   

BMW_Zbyszek napisał/a:
czarny napisał/a:
około 230 tys lubia pekać głowice podobno to jest wada

Mowę mi odjęło :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


pierwsze slysze zeby tak bylo w benzyniakach
z tego co slyszalem to w 2.5 ale tds to lubia, ale to jak sie przegrzewaja

czesci sa rzeczywiscie bardzo drogie :)
nawet zamienniki
a zawieszenie pada czesto na polskich drogach
tak samo w e39 jak i e38
a tam jest duzo elementow ktore kosztuja
 
 
czarny 
E-39 523i

Mój samochód:: BMW E-39 523i
Wiek: 33
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 10
Skąd: RYBNIK
Wysłany: 10 Maj 06, 16:06   

No mnie szczerze mówiac tez to dziwiło ale trzech mech. mi to powiedziało a znajomy jednego z nich tez miał identyczny problem przy 250 tys.
_________________
CZARNY
 
 
olejus 


Mój samochód:: BMW 7 (E38) + suprise silnika
Wiek: 35
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 361
Skąd: Wrocław-Fabryczna
Wysłany: 10 Maj 06, 17:46   

Cytat:
Prosze o opinie na temat E39 o pojemnosci 2.5 benzyna i automatem. Czy warto???


Warto. Uważam że to kompromis między spalaniem a mocą.

Czy automat ??
To już zależy indywidualnie od użytkownika. Przy tej pojemności to dobry wybór.

Usterki w tym modelu:
Drążki, wachacze, brudne reflektory przód (...) ale i z tym sobie poradzimy później jak będziemy śledzić forum maxibimmer.

Wyposażenie:
O ile dobrze pamiętam przy tej pojemności już chyba było podgrzewanie tylne kanapy jeżeli wybierzesz skóry. (jeżeli się myle to mnie poprawcie). Gdybyś miał jeszcze NIVO to już wogóle pełny wypas (uwaga bo przy wymianie nivo jest b.drogie 4 razy cena zwykłego amortyzatora).
 
 
 
Shl 

Mój samochód:: BMW E39 523i
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 14
Skąd: Polska
Wysłany: 10 Maj 06, 19:22   

Dziekuje bardzo za rzeczowa porade Olejus. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Pióra Wieczne Pióro Waterman Malizna.pl Twoja fotka w sieci - Mapa Forum